Suomen Täsmäkorjaus - Smart Repair   Autojen pintavauriokorjaukset ja tummennuskalvot

Nopeasti, edullisesti ja laadukkaasti

Pyydä tarjous - Smartrepair  


ETUSIVU INFO HINNASTO TOIMIPAIKAT YRITTÄJÄKSI YRITYSTOIMINTA TARJOUSPYYNTÖ

7 syytä ryhtyä Smart -yrittäjäksi

1. Ketjun tuki

SMART-yrittäjänä kuulut franchising-ketjuun, mikä merkitsee sitä, että et ole yksin, vaan saat ketjun tuen kaiken aikaa. Sinulla on käytössäsi testattu liikeidea ja oma toimialue.

Ennen yritystoiminnan aloitusta saat kattavan koulutuksen korjausmenetelmistä. Aloituspakettiin kuuluvat kaikki tarvittavat työvälineet ja materiaalit. Autamme sinua käynnistämään toiminnan ja hankkimaan ensimmäiset asiakkaat. SMART-yrittäjänä voit käyttää neuvontapalveluamme, josta löytyvät vastaukset sekä korjausten suorittamiseen että liiketoiminnan pyörittämiseen.

2. Rahoitus uudelle yrittäjälle

Aloittava yrittäjä tarvitsee aina omaa rahaa, mutta lisäksi sinulla on mahdollisuus hyödyntää ketjun Smart-rahoitusta

3. Pienet materiaalikustannukset

Kun korjataan pelkkä vauriokohta täsmäkorjaustekniikalla, korjausmateriaaleja kuluu todella vähän ja korjauksen muuttuvat kustannukset jäävät pieniksi.

4. Isot markkinat

Mene esimerkiksi jonkun kauppakeskuksen parkkipaikalle ja tutki autoja siellä. Suuressa osassa autoista on vaurio, pikku naarmu tai lommo, kiven iskemä tuulilasissa jne, jonka täsmäkorjaustekniikoilla voi helposti korjata. Ihmiset eivät ole korjauttaneet niitä, koska eivät tiedä kuinka edullista ja nopeaa työ on. Ethän itsekään korjauttaisi pikku naarmua, jos ajattelisit että sinun on vietävä auto maalaamoon, josta sen saa takaisin vasta usean päivän päästä ja joutuu maksamaan omaisuuden. Markkinat siis vain odottavat yrittäjää, joka kertoo täsmäkorjausvaihtoehdosta.

5. Et tarvitse isoja toimitiloja

Täsmäkorjauksiin ei tarvita paljon tilaa vieviä laitteita, joten toimitilankaan ei tarvitse olla iso, jolloin säästät vuokrakuluissa. Voit toimia autopesulan, autokorjaamon, automyyjän tms. yhteydessä alivuokralaisena tai vuokrata oman tilan. Sisään on luonnollisesti päästävä autolla ja tehokas työskentely edellyttää, että tilaa on ainakin kahdelle autolle. Toimipaikan valinnassa ovat tärkeää hyvät kulkuyhteydet, jotta asiakkaat löytävät sinne ja sinun on helppo hakea autoja korjaukseen esim. autoliikkeistä.

6. Pieni yritysriski

Yrittäjäksi ryhtyminen sisältää aina riskin. Toki ansiomahdollisuudetkin ovat vastaavasti suuremmat kuin peruspalkkatyössä – ansioittesi määrä riippuu suoraan työsi määrästä. Mikäli kuitenkin aloitettuasi huomaat ettet sovikaan Smart –yrittäjäksi, sairastut vakavasti tai jostain muusta syystä haluat lopettaa liiketoiminnan, voit myydä liiketoiminnan eteenpäin. Lisenssin siirto vaatii emoyhtiön hyväksynnän ja uuden yrittäjän on osallistuttava emoyhtiön koulutukseen, mutta saat itse hinnoitella myymäsi liiketoiminnan ja saat suurimman osan (ellet enemmänkin) alkuinvestoinnistasi takaisin.

7. Sinun ei tarvitse huolehtia mainoskampanjoista

Yksi tärkeimmistä asioista yrittämisessä on asiakkaiden hankinta. Ketju huolehtii puolestasi mainoskampanjoiden suunnittelusta, painattaa esitteet ja laittaa ketjun nettisivuille ja tarvittaessa tukee muuta ilmoittelua. Oma roolisi asiakkaiden hankinnassa on kuitenkin ratkaiseva. Kun teet korjauksen lähteekö asiakas tyytyväisenä pois levittäen sanaa hyvästä ja edullisesta palvelusta?   
Katsotaanpa asiaa asiakasryhmittäin:

Autoliikkeet:
Uusia vaihtoautoja tulee autoliikkeisiin viikoittain. Kun saat liikesuhteen alkuun autoliikkeen kanssa, sinun on käytävä siellä viikoittain tutkimassa uudet autot ja ehdotettava korjauksia. Ajan myötä he muistavat sinut, ja soittavat itse sinulle aina kun sopivaa korjattavaa tulee sisään.
 
Yksityisasiakkaat:
Asiakkaat yllättyvät positiivisesti kun kuulevat, ettei korjaukseen menekään päiväkausia ja ettei se maksakaan niin paljon kuin he pelkäsivät, vaan he voivat hakea auton pois jo samana päivänä. Tyytyväiset asiakkaat kertovat palvelustasi tuttavilleen ja pian sinulla on uusia asiakkaita ilman että teit mitään ylimääräistä. Tyytyväiset asiakkaat myös palaavat takaisin kun heillä seuraavan kerran on korjattavaa.
 
Vakuutusyhtiöt:
Kun vakuutusyhtiöt oppivat tuntemaan palvelusi, he suosittelevat sitä asiakkailleen. Vakuutusyhtiöt jos ketkä haluavat säästää rahaa!